Zajmuje się projektowaniem profesjonalnej identyfikacji wizualnej dla firm. Elementy identyfikacji wizualnej to zbiór graficznych oraz wizualnych cech, które tworzą daną markę, firmę lub organizację. Składają się na nią między innymi:
Skuteczna identyfikacja wizualna nie tylko buduje wizerunek firmy, ale także realnie wpływa na jej cele biznesowe. Poprzez zwiększenie rozpoznawalności, przyciąga nowych klientów i zwiększa sprzedaż. Ponadto, spójna komunikacja wizualna ułatwia budowanie lojalności wśród obecnych klientów.
Księga identyfikacji wizualnej to dokument, który określa zasady używania elementów graficznych marki opisanych powyżej. W księdze identyfikacji znajdują się instrukcje dotyczące stosowania symboli, typografii, kolorystyki oraz stylu graficznego. Księga identyfikacji wizualnej różni się od księgi znaku tym, że księga znaku opisuje jedynie zasady stosowania logo, a księga identyfikacji wizualnej zawiera dużo więcej elementów takich jak wygląd materiałów promocyjnych, key visual marki.
Key visual jest to szczególny element, który powtarza się na różnych elementach identyfikacji wizualnej marki. Key visual może przybierać różne formy. Przykładowo gwiazdka, która powtarza się na różnych motywach z logo marki Heineken. Może przyjmować formę logo, ilustracji, symbolu, oraz specyficznego zestawu kolorów czy typografii.
Zapraszamy również klientów z miast: Kraków, Warszawa, Wrocław.
Skorzystaj z formularza, po darmową wycenę