Dribbble Dribbble account Linkedin Linkedin account Behance Behance portfolio > > FaceBook FaceBook account Pinterest Pinterest account >

Identyfikacja wizualna dla firm

  • cennik identyfikacji wizualnej


Zajmuje się projektowaniem profesjonalnej identyfikacji wizualnej dla firm. Elementy identyfikacji wizualnej to zbiór graficznych oraz wizualnych cech, które tworzą daną markę, firmę lub organizację. Składają się na nią między innymi:

  • Logo i logotyp czyli podstawowy znak firmowy
  • Kolorystyka
  • Typografia
  • Materiały drukowane: papier firmowy, wizytówki, teczki firmowe, ulotki, foldery, broszury, koperty firmowe
  • Materiały marketingowe i reklamowe: Plakaty, banery, roll-upy, reklamy w mediach społecznościowych
  • Gadżety firmowe takie jak kubki, koszulki, długopisy
  • Wystrój wnętrz
  • Oznakowanie pojazdów firmowych
  • Projekty opakowań produktów
  • Stroje pracowników
  • Pieczątki
  • identyfikacja wizualna

Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak ważna?

  • Buduje zaufanie: Spójna i profesjonalna identyfikacja daje sygnał, że firma jest godna zaufania.
  • Zwiększa rozpoznawalność: Unikalny wizerunek sprawia, że marka jest łatwiej zapamiętywana.
  • Wspiera strategię marketingową: Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna jest integralną częścią strategii marketingowej.
  • Odzwierciedla charakter firmy: Poprzez odpowiednie elementy graficzne można przekazać wartości i misję przedsiębiorstwa.

Jak identyfikacja wizualna wpływa na cele biznesowe?

Skuteczna identyfikacja wizualna nie tylko buduje wizerunek firmy, ale także realnie wpływa na jej cele biznesowe. Poprzez zwiększenie rozpoznawalności, przyciąga nowych klientów i zwiększa sprzedaż. Ponadto, spójna komunikacja wizualna ułatwia budowanie lojalności wśród obecnych klientów.

Wpływ na marketing i reklamę

  • Efektywniejsze kampanie reklamowe dzięki spójnej identyfikacji.
  • Lepsza komunikacja wartości i misji firmy.
  • Większa skuteczność działań promocyjnych.
  • identyfikacja wizualna

Księga identyfikacji wizualnej

Księga identyfikacji wizualnej to dokument, który określa zasady używania elementów graficznych marki opisanych powyżej. W księdze identyfikacji znajdują się instrukcje dotyczące stosowania symboli, typografii, kolorystyki oraz stylu graficznego. Księga identyfikacji wizualnej różni się od księgi znaku tym, że księga znaku opisuje jedynie zasady stosowania logo, a księga identyfikacji wizualnej zawiera dużo więcej elementów takich jak wygląd materiałów promocyjnych, key visual marki.

  • identyfikacja wizualna

Cechy udanej identyfikacji wizualnej

  • Spójność
  • Oryginalność
  • Przejrzystość

Co to jest key visual marki?

Key visual jest to szczególny element, który powtarza się na różnych elementach identyfikacji wizualnej marki. Key visual może przybierać różne formy. Przykładowo gwiazdka, która powtarza się na różnych motywach z logo marki Heineken. Może przyjmować formę logo, ilustracji, symbolu, oraz specyficznego zestawu kolorów czy typografii.

Zapraszamy również klientów z miast: Kraków, Warszawa, Wrocław.

Skorzystaj z formularza, po darmową wycenę